Institut za standardizaciju Srbije i Centar za analizu rizika i upravljanje krizama pozivaju vas na vebinar „Krizno komuniciranje u realnom sektoru”, koji će se održati u sredu, 10. juna ove godine, sa početkom u 10 h.
Dobro komuniciranje je jedan od važnih preduslova za rešavanje svih problema. Da bi komunikacija bila uspešna i da bi se izbeglo njeno ometanje, potrebno je poznavati komunikacijske veštine. One podrazumevaju efektivno slanje informacija, ali i efektivno slušanje i odgovaranje.
Na vebinaru, koji traje 3 sata, saznaćete:
- koje su karakteristike krize i ljudske percepcije;
- šta su i kako su povezani identitet, imidž i ugled organizacije;
- koji su ciljevi i šta su problemi kriznog komuniciranja;
- o aktivnoj i pasivnoj politici kriznog komuniciranja;
- koji su elementi efektivne strategije kriznog komuniciranja;
- koje su faze operativnog nivoa kriznog komuniciranja – pre i posle krize;
- koja je uloga srednjeg menadžmenta u kriznoj situaciji;
- o izveštavanju u kriznim situacijama i odnosu s medijima;
- o elementima plana kriznog komuniciranja
i još dosta toga.
Vebinar obuhvata i studiju slučaja, kroz konkretan primer incidenta koji se dogodio 2008. godine u Beogradu, krizni odgovor i epilog krizne situacije.
Predavač na ovom vebinaru je dr Želimir Kešetović, redovni profesor Fakulteta bezbednosti Univerziteta u Beogradu i saradnik Centra za analizu rizika i upravljanje krizama.
Kotizacija za učešće iznosi 2.000,00 dinara.
Predračun za vebinar, možete preuzeti ovde
Možete se prijaviti na linku ovde